Šta će polaznici naučiti?
Mnogi menadžeri se često osećaju prebukirano i pod stresom. I pored odlične organizacije, oni prosto ne mogu da postignu sve što je neophodno kako bi ostvarili očekivan rezultat. Često je uzrok tome nerazvijena veština delegiranja poslova. Poveriti nekome posao je velika odgovornost, i najčešće menadžeri misle da bi oni sami uradili posao mnogo bolje i brže nego bilo koji član tima. Cilj obuke je unapređenje veština delegiranja i osnaživanja kroz sagledavanje njihovih aspekata. Kada je rok definisan, važno je znati napraviti procenu da li je racionalno posao delegirati nekome. Posmatrano na kratke staze ovo može izgledati kao neefikasno korišćenje vremena, ali na duže staze, isplati se delegiranjem određenih poslova razvijati i jačati komepetencije zaposlenih kako bi ostvarivali što bolje rezultate za što manje vremena.
Teme koje obuka pokriva:
- Faktori za donošenje odluke da li, kada i kome delegirati posao
- Principi i načini za efikasno delegiranje poslova
- Kontrolisanje procesa delegiranih poslova
- Prihvatanje i reakcija na rezultat delegiranih poslova
Predavač:
Bojan Brank