Šta će polaznici naučiti?
Efektivna komunikacija ima veliki značaj u savremenom poslovanju. Izuzetno bitan deo ne samo poslovne, već komunikacije uopšte jeste aktivno slušanje, jer uspešna komunikacija pored govornika uključuje aktivnog slušaoca i povratnu informaciju. Jasno i precizno prenošenje informacija utiče na rezultate u poslovanju i zato je aktivan slušalac koji pažljivo prati ne samo ono što je izgovoreno, već i način na koji se nešto izgovara i cilj razgovora, ključan kako se poruka ne bi izgubila ili pogrešno protumačila.
Efektivno (aktivno) slušanje je nezaobilazna veština za zaposlene na svim nivoima. Istinska zainteresovanost i razumevanje onog što sagovornik govori, analiziranje njegovih potreba i poruka koje prenosi i verbalno i neverbalno, omogućavaju zaposlenima da bolje odgovore na zahteve koje se pred njih postavljaju i uspešno obave zadatke zahvaljujući relevantnim informacijama i uputstvima. Cilj ove obuke je učesnicima pojasni komponente i prednosti aktivnog slušanja i omogući ima da aktivno slušanje inkorporiraju u komuniciranje sa kolegama na dnevnom nivou.
Teme koje obuka pokriva:
- Pojam i komponente efektivnoj slušanja
- Uticaj efektivnog slušanja na komunikaciju
- Posledice loše komunikacije
- Empatija u službi efektivne komunikacije
Predavač:
Marija Čanković