Šta će polaznici naučiti?
Menadžeri na top pozicijama su na tim pozicijama zasluženo i zahvaljujući svojim intelektualnim sposobnostima: razvijenim analitičkim mišljenjem, kreativnim mišljenjem kao problem-solveri, razvijenom socijalnom i emocionalnom inteligencijom. Top menadžeri znaju kako da se povežu sa ljudima, i sposobni su da razumeju i tuđe interese. Cilj programa emocionalne inteligencije je da izoštri i naglasi sposobnosti i veštine koje već imaju, a koje se mogu dodatno unaprediti zahvaljujući metodologiji koja je zasnovana na savremenim naučnim istraživanjima i njihovoj primeni u poslovnom okruženju. Mnogim pametnim i inteligentnim ljudima često ne polazi za rukom da realizuju svoje dobre ideje. Često ne mogu da se snađu u vođenju svojih timova i ne uspevaju da pronađu adekvatan modalitet za saradnju. Ne zato što im manjka inteligencije ili tehničkih veština. Ono što ljudima najčešće nedostaje je kritički nivo emocionalne inteligencije i sposobnost da upravljaju svojim emocijama kao i emocijama drugih, posebno kada su pod stresom – pod pritiskom ili u konfliktnoj situaciji. Program o emocionalnoj inteligenciji ima za cilj da unapredi liderske veštine menadžera, kao i saradnju timova, ovladavanjem setom tehnika za upravljanje ličnim emocijama i uticanje na ponašanje saradnika posebno u teškim i nelagodnim situacijama.
Teme koje program pokriva:
- Upravljanje sobom
- Timski rad i upravljanje timovima
- Upravljanje stresom
- Upravljanje konfliktima
- Razvoj i negovanje empatije
- Donošenje win-win odluka
- Davanje povratnih informacija
- Motivacija
- Efektivno slušanje
- Kvalitetno i efektivno vođenje sastanka
- Orjentacija na klijente
Predavači:
Miša Lukić
Ana Altaras Dimitrijević
Zorana Jolić Marjanović