Šta će polaznici naučiti?
Kada komuniciramo i prenosimo bilo koju poruku koja ima za cilj da ubedi slušaoce u relevantnost iznetog, uspešnost prijema i prihvatanja poruke najviše zavisi od toga koliko smo uključili slušaoce u našu priču, da li nas razumeju i da li smo uspeli da od priče napravimo jasne slike u njihovim umovima. Upravo tehnike vizuelizacije pomažu u postizanju ovih ciljeva posebno kada je komunikaciona poruka kojom predstavljamo apstraktne koncepte koji su zasnovani na realnim podacima. Svrha savladavanja ovog programa je sticanje tehnika i veština za kreiranje slikovitih simplifikovanih sinteza podataka, koje ciljna grupa ne samo što razume, nego potpuno prihvata i oseća kao svoju priču.
Tehnike vizuelizacije koristimo u situacijama kada:
- Predstavljamo strategiju i ciljeve svom timu
- Predstavljamo nove ideje svom timu ili višem menadžmentu
- Prezentujemo biznis model kompanije
- U prodaji
- U marketingu.
Teme koje obuka pokriva:
- Razvoj lične vizuelizacije
- Sortytelling – tehnika od posebnog značaja za lidere timova koja doprinosi većoj uključenosti članova tima
- Storydoing – tehnika za jačanje identiteta lidera (autentičnost)
- Storyboarding – tehnika za vizuelni prikaz koncepata zasnovanog na jednostavnim grafičkim elementima
Predavač:
Zorica Tomić