Šta će polaznici naučiti?
U vreme multinacionalnih kompanija i sve učestalijeg poslovanja na međunarodnom nivou uvećava se potreba za komunikacijom i pregovaranjem zaposlenih sa partnerima iz inostranstva. Način komunikacije između poslovnih partnera u velikoj meri utiče na ishod, odnosno uspeh u ostvarivanju poslovnih poduhvata. Veština u ophođenju, takt, poznavanje relevantnih prilika, poznavanje protokola, kulture i običaja sagovornika samo su neke od neophodnih karakteristika učesnika diplomatskog komuniciranja. Cilj programa jeste ukazivanje na ključne strategije, taktike i tehnike komuniciranja i pregovaranja i mogućnost primene istih u poslovnom sektoru. Kroz praktične i teorijske treninge i predavanja, učesnicima će biti bliže objašnjeni načini za podizanje efikasnosti delovanja i ostvarivanja uspeha u diplomatskom komuniciranju i pregovaranju, odnosno načini izlaženja na kraj sa kriznim situacijama, „zamrznutim pregovorima“, delovanja u naizgled bezizlaznih situacija, kao i metode prepoznavanja promena u stavovima sagovornika na osnovu njihovog verbalnog i neverbalnog ophođenja, tehnike brzog prilagođavanja promenama, način upotrebe oštrih taktika komuniciranja bez napuštanja diplomatskog protokola
Teme koje obuka pokriva:
- Diplomatska komunikacija u svakodnevnom poslovanju
- Osnovne strategije, tehnike i taktike pregovaranja i komuniciranja i njihova primena
- Proces pregovaranja i komuniciranja, metodi pripreme, vođenja i evaluacije pregovora i komunikacije
- Načini diplomatskog komuniciranja i pregovaranja u kriznim situacijama
- Kulturne različitosti i diplomatsko komuniciranje i pregovaranje
Predavači:
Milan Krstić
Stevan Nedeljković