Šta će polaznici naučiti?
Da li je išta neprijatnije od loše pripremljene korporativne prezentacije? Da se ostavi loš utisak dovoljne su sekunde, dok sređivanje situacije može trajati i mesecima. Samo nekolicina je rođena sa talentom za javni nastup, a čak i oni najbolji imaju tremu pred nastup. Bilo da je u pitanju prezentacija pred klijentima ili kolegama, medijski nastup, onlajn prezentacija ili video, važno je ono što publika vidi i čuje, a cilj programa je uspešno vladanje tehnikama i alatima nastupa. Ono što čini suštinu bilo kog uspešnog nastupa jeste sadržaj. Strukturisanje govora, odabir odgovarajućeg stila, umetnost ubeđivanja kroz argumentaciju i kreiranje dobre priče od primera uspešne prakse takođe su potrebni za uverljivu prezentaciju koja će držati pažnju publike. Razvoj više komunikacijskih stilova i njihovo prilagođavanje različitim ciljnim grupama neophodni su za jasno i uverljivo prenošenje poruke.
Teme koje obuka pokriva:
- Alati i tehnike za upravljanje tremom
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Upotreba tehnologije i multimedijalnih sredstava u javnom nastupu
- Komunikacija sa publikom i sagovornicima
- Javni nastup pred publikom i u medijima
- Kontrolisanje (nepredviđene) situacije tokom nastupa
- Male tajne velikih majstora
Predavači:
Evica Kuč
Vladimir Borovnica
Tijana Mijalković
Branko Veselinović