Šta će polaznici naučiti?
Konflikti na radnom mestu mogu da utiču na produktivnost i motivaciju zaposlenih. Razvijanje i održavanje pozitivnih međuljudskih odnosa je neophodno u današnjem poslovnom svetu. Rešavanje konflikta je neizbežan deo posla: identifikovanje i uspešno rukovođenje teških ljudi i situacija zahteva pozitivnu komunikaciju, aktivno slušanje i veštine rešavanja problema – što je sve sastavni deo uspešnog rešavanja konflikta. Cilj obuke je da se polaznici upoznaju sa različitim stilovima pristupa konfliktnoj situaciji, da prepoznaju lični stil pristupa i uoče aspekte koji se mogu menjati u tom pristupu. Potrebno je da razumeju da ljudi različito pristupaju konfliktu i na osnovu toga treba razviti strategiju rešavanja konfliktne situacije. Polaznici mogu da nauče da rukovode konfliktima drugih u poslovnoj sredini. Dubljim razumevanjem prirode konflikta kao i faktora koji na njega utiču moći će da na radnom mestu stvore sredinu gde se konflikti uspešno rešavanju kako bi što manje uticali na produktivnost i motivaciju zaposlenih.
Teme koje obuka pokriva:
- Definisanje osnovnih pojmova u oblasti rešavanja konflikta, izazovnih situacija i ljudi u konfliktu
- Različiti načini reagovanja na konfliktnu situaciju
- Pojmovi efektivnog slušanja, govora tela, komunikacije i asertivnosti u kontekstu konflikta
- Strategije za efektivno rešavanje konflikta
- Identifikovanje ličnog stila reagovanja, odakle potiče i na koji način se može unaprediti
- Rukovođenje konfliktom u kome nismo lični involvirani
Predavač:
Marija Čanković